Компанія MATTEI

Компанія Mattei має 90-річний досвід виробництва компресорної техніки, і в середині минулого століття стала одним з перших підприємств у світі, що почали впровадження роторно-пластинчастої технології стиснення у серійне виробництво повітряних компресорів. З тих пір Mattei спеціалізується на розробці та виробництві роторно-пластинчастих промислових компресорів і на сьогодні є найбільшим світовим виробником компресорів цього типу, визначаючи розвиток цього перспективного напрямку у світовому компресоробудуванні та залишивши далеко позаду себе таких іменитих конкурентів Gardner Denver Wittig та Compair Hydrovane. Модельний ряд ротаційних компресорів Mattei охоплює діапазон потужностей від 1 до 250 кВт і продуктивності повітря від 0,16 до 44,0 м3/хв. при 8, 10 та 13 барах. У складі компресорної лінійки – компресори відкритого виконання та в шумозахисному кожусі; компресори, встановлені на ресивері та підлогового виконання, з вбудованим осушувачем і без осушувача, серія компресорів з регульованою продуктивністю. Користувачі у багатьох країнах давно оцінили унікальні переваги цієї техніки. Компактні, малошумні, повністю автоматизовані, ретельно виконані, навіть естетично привабливі компресори Mattei виділяються в першу чергу своєю високою надійністю, приголомшливим експлуатаційним ресурсом – до 100 000 годин, простотою технічного обслуговування та чудовими показниками енергоефективності. Більш детально про компанію Mattei можна дізнатися з наступної відеопрезентації

Принцип роботи компресора

Принцип роботи роторно-пластинчастого компресора

Роторно-пластинчастий компресор, як і гвинтовий, є ротаційним компресором об’ємного типу. Складається Роторно-пластинчастий компресорз порожнистого циліндра – статора, всередині якого встановлений ротор. Ротор має менший діаметр і встановлюється не співвісно до статора, забезпечуючи мінімальний зазор між ротором і внутрішньою поверхнею статора вздовж тангенціальної лінії. Циліндр ротора має поздовжні пази, всередині яких вміщені пластини, що вільно переміщаються. При обертанні відцентрова сила виштовхує пластини з пазів і притискає до внутрішньої поверхні статора. Стиснення повітря відбувається у кількох секціях камери стиснення, які утворюються статором, ротором, пластинами та торцевими кришками. Камери зменшуються обсягом у напрямі обертання ротора. Герметичність зазорів між частинами, що рухаються, а також охолодження і мастило забезпечуються ефективним упорскуванням компресорного масла, який здійснюється за рахунок різниці тисків в камері стиснення і в масляному резервуарі, тобто. для забезпечення циркуляції мастила не потрібно спеціальних масляних насосів. Постійна тонка плівка олії на внутрішній поверхні статора не допускає прямого контакту пластин зі статором і запобігає зносу. Основні компоненти роторно-пластинчастого компресора:

  1. Впускний Роторно-пластинчастий компресорфільтр
  2. Впускний клапан
  3. Олійна камера
  4. Камера стиснення
  5. Олійний радіатор
  6. Олійний фільтр
  7. Лабіринт масловідділення
  8. Стисло повітря
  9. Ротор
  10. Маслосепаратор
  11. Повернення олії
  12. Клапан хв. Тиск

Докладніше принцип роботи показаний на відеопрезентації

Переваги компресорів MATTEI

Роторно-пластинчастий компресор у порівнянні з широко поширеними гвинтовими компресорами має наступні явні переваги:

  1. Низьке енергоспоживання за рахунок застосування прямого приводу та енергоефективних двигунів класу енергоефективності IE3;
  2. Висока надійність. Термін служби роторно-пластинчастого стискаючого блоку не менше ніж 100 000 р.ч. що становить 2-4 терміни служби гвинтового блоку від провідних виробників гвинтових компресорів;
  3. Система регулювання продуктивності за рахунок модуляції вхідного потоку дозволяє підтримувати тиск стисненого повітря в заданому діапазоні за рахунок снподання повітря на стиск. Система модуляції недоступна гвинтовим компресорам через особливості конструкції гвинтового компресора.
  4. Відсутність осьових навантажень у стискаючому елементі дозволяє застосовувати бабітові підшипники ковзання, які не потребують обслуговування та заміни;
  5. Прямий привід 1:1 через пружну муфту знижує енергоспоживання та рівень шуму компресора в цілому;
  6. Низька частота обертання валу компресора – 1500 об/хв;
  7. Електрокомпоненти від провідних світових виробників SIEMENS, ABB, LEROY SOMMER
  8. Вартість сервісного обслуговування істотно нижча, ніж у гвинтових компресорів завдяки меншій кількості компонентів, що підлягають заміні та більш тривалим інтервалам сервісного обслуговування.

Періодичність обслуговування

  • 5000 р.ч. – заміна олії, масляного фільтра, повітряного фільтра
  • 10 000 р.ч. заміна сепаратора, олії, масляного фільтра, повітряного фільтра

Більш докладно з перевагами роторно-пластинчастих компресорів Ви зможете знайомившись з такими матеріалами: